Ny Sponsor?

Det er vores målsætning, at Bagsværd Boldklub (BB) som klub skal være et værested for ung som gammel, en klub med et socialt hjerte for fodbolden i lokal området, dette skal dog ikke forhindre os i at være sportsligt ambitiøse.

Vi er glade for vores fodboldhold i BB, men for sponsorer er BB langt mere end en bande og et logo på hjemmesiden, det er en indgang til lokale forbrugere, og en sammenkædning med et sympatisk brand. BB fylder mere i det lokale og regionale billede end mange tror, og placerer man og udnytter sit sponsorat rigtigt, er det meget billige markedsføringskroner, her et par eksempler:

- BB har en af Gladsaxe kommunes største ungdomsafdeling. Over 500 unge medlemmer er lig med mange forældre, som er gode forbrugere og som oftest er i klubben et par gange om ugen.

- BB er et fantastisk mødested med jeres kommende forbrugere – morgen, middag og aften

Ring og få sat et møde op, eller hør nærmere hos:

Brian Brønd – telefon 3054 5333 eller på brianriberbrond@gmail.com

www.bagsvaerdboldklub.dk

SPONSORATER:

• Reklamebander:
    Reklamebande (50X200) ved 1. herresenior's hjemmekampe på stadion (vi kan være behjælpelig med design)  og links på BB´s hjemmeside.

• Tøjsponsor:
    Her får de deres logo og navn trykt på holdets trøjer og links på BB´s hjemmeside.

• Kampbold sponsor: (1. Herre/Damesenior)
    Her står deres navn og logo på eventuelle plakater og kampprogram til den eller de kampe som de har købt og vil i den udstrækning det er muligt blive nævnt i lokalbladet, og på Stadion.

• Guldsponsor: Dette sponsoratet er 1 årigt. Jeres logo på 2 stk 1. Herresenior kamptrøjer, 1 stk  2m Banner med jeres logo og navn ved 1 senior’s hjemmekampe, tryk på ryggen af alt klubtøj til vores trænere og på 1. herreseniors træningstøj, 1 stk holdbilled. Selvfølgelig links til jeres hjemmeside via Bagsværd Boldklubs hjemmeside.

• Sølvsponsor: Dette sponsoratet er 1 årigt. Jeres logo på 1 stk 1. Herresenior kamptrøje, 1 stk  2m Banner med jeres logo og navn ved 1 senior’s hjemmekampe, 1 stk holdbilled. Selvfølgelig links til jeres hjemmeside via Bagsværd Boldklubs hjemmeside.

• Bronzesponsor: Dette sponsoratet er 1 årigt. Jeres logo på 1 stk 1. Herresenior kamptrøje, 1 stk holdbilled. Selvfølgelig links til jeres hjemmeside via Bagsværd Boldklubs hjemmeside.

Specielle ønsker eller ideer:
Brian Brønd:

brianriberbrond@gmail.com