Ny 1. senior træner

02. maj 2024 kl. 16:38
Bagsværd Boldklub for ny 1. senior træner
Ny træner til 1. Senior.
Vi kan med stor glæde præsentere vores nye træner, Thomas Gammelgaard, som har bekræftet aftalen for den kommende sæson.

Seniorformand Patrick Markussen udtaler.
Vores nye træner Thomas Gammelgaard er 47 år og en træner med en masse erfaring og med en fortid i GVI, Skovshoved, Fredensborg og Skjold Birkerød. En træner der er engageret og med en masse vindermentalitet. Da vi spurgte Thomas om hvorfor han valgte Bagsværd kom svaret hurtigt, jeg havde set og hørt meget godt om klubben og holdet. Sportsligt skal jeg være med til at føre det gode arbejde videre så vi kan fortsætte den gode udvikling som holdet er i gang med.
Jeg har fået fortalt at truppen fungerer godt sammen og det så jeg også selv da jeg med Skjold Birkerød mødte Bagsværd. Her så jeg et sammentømret hold der kæmpede for hinanden hvilket for mig er super vigtigt. “

Vi byder Thomas"gamle " Gammelgaard velkommen til
Bagsværd Boldklub!